Pagalba
01 Kiek laiko užtrunka sistemos įdiegimas, kokia techninė ir programinė įranga yra reikalinga?
Sistemos įdiegti nereikia, todėl Jums nereikalinga jokia papildoma techninė ar programinė įranga. Mūsų specialistai per 1 valandą nuo sutarties pasirašymo paruošia sistemą ir Jūs galite ja naudotis.
02 Kokia programinė ir techninė įranga reikalinga, kad būtų galima naudotis sistema?
Jums reikalingas kompiuteris su interneto prieiga. Programa pasiekiama per internetinę naršyklę. Programa palaiko visas Internet Explorer versijas, kurios yra aukštesnės negu 6 versija. Taip pat palaiko visų kitų populiariausių naršyklių paskutines versijas.
03 Kaip užtikrinama duomenų apsauga ir jų praradimas?

Duomenys yra saugomi duomenų centre, taip pat pagal sutartį mes užtikriname duomenų konfidencialumą ir neplatinimą trečiosioms šalims.

Duomenys yra apsaugoti nuo jų praradimo, nes kiekvieną naktį yra daromos duomenų atsarginės kopijos.

04 Kaip galima nustatyti klinikos darbo laiką?
Sistemos administratorius lange "Nustatymai" laukelyje "Darbo pradžia" nurodo nuo kada klinika dirba, o laukelyje "Darbo pabaiga" iki kada dirba. Laukelyje "Darbo dienos" administratorius gali nurodyti kiek dienų per savaitę klinika dirba.
05 Kuo skiriasi laukeliai "Priminimo tekstas" ir "Registracijos pabaigos žinutė"?

"Priminimo tekstas" laukelyje yra įrašomas priminimo tekstas, kuris yra siunčiamas automatiškai SMS žinute klientui apie būsimą apsilankymą.

"Registracijos pabaigos žinutė" laukelyje įrašomas padėkos tekstas, kai klientas užsirezervuojuoja laiką per Jūsų svetainėje integruotą formą.

06 Kaip nurodyti konkretaus gydytojo darbo laiką?

Paspauskite ant mygtuko "Gydytojai". Atsidariusiame sąraše paspauskite ant norimo gydytojo ir kortelėje pasirinkite "darbo laikas".

Pasirinkę "darbo laikas" galėsite nurodyti gydytojo darbo laiką. Jeigu gydytojas tam tikromis dienomis atostogauja ar kitaip nenumatytai keičiasi jo darbotvarkė pasirinkite "Nauja išimtis". Čia galite arba pridėti nedarbo laiką, arba pridėti papildomą darbo laiką.

07 Kaip pasikeisti slaptažodį?
Paspauskite ant mygtuko "Profilis" ir laukelyje "Slaptažodis" įrašykite naują slaptažodį.
08 Rezervuojant pacientą kalendoriuje matome tik 4 pasirinkimus kokiai paslaugai yra rezervuojama. Kaip galima sukurti papildomas paslaugas?
Paspauskite ant "Nustatymai" ir pasirinkite "Paslaugos". Atsidariusiame lange dešinėje pusėje spauskite "Pridėti" ir įveskite paslaugos pavadinimą bei minimalią jos trukmę. Minimalios trukmės nurodyti nebūtina.
2012 © ODONTOS / Tel. 8 5 2609131 / Mob. tel. 8 685 66839 / El. paštas info@odontos.lt
© Copyright by
puslapiu kurimas